Klacht BEN: De verwachtingen wat betreft de dekking van T-mobile niet te kunnen waarmaken.

Klachtnummer
# 306336
Gebruiker
Visscher21
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb via Ben een telefoonabonnement afgesloten in febr. 2017. De provider is T-Mobile. Het is een 2 jarig contract. Bij het afsluiten heb ik gevraagd hoe de dekking van T mobile is op postkode 8162PT. Wij hebben daar een chalet waar wij vaak zijn . De dekking werd mijn aangegeven is niet optimaal maar voldoende om in de chalet te kunnen internetten en bellen. En er werd bij gezegd, dat de dekking daar de komende tijd alleen maar zou verbeteren en dat T -mobile daar de beste ontvangst zou hebben.
Nu 1 1/2 jaar verder is dit nog niets verbeterd.
Ik wil daarom mijn contract voortijdig kosteloos kunnen beëindigen .
Mijn vrouw heeft indertijd besloten om bij KPN te blijven en dit gaat een stuk beter op de postkode 8162PT.

De oplossing

Mogelijkheid voortijdig mijn contract kostenpost te kunnen beëindigen met mogelijkheid om met nummerbehoud te kunnen overstappen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen