Opgelost door BEN: Defect toestel en afhandeling van mijn klacht en de enorme wachttijden

Hayat

Beste redactie, ik heb een Ben abbonement afgesloten met toestel. Toestel werkt niet naar behoren. Hierdoor heb ik contact gehad met Ben. Medewerker geeft aan dat toestel gerepareerd kan worden, toestel heb ik net 1 dag in huis gehad en nog niet gebruik van kunnen maken, dus natuurlijk wilde ik gewoon een nieuw toestel! Dat kan. Moet ik abbonement eerst opzeggen en telefoon terug sturen. Opzegging duurt zo een 2 a 3 weken. Actie voor dit toestel loopt af op 2 augustus dus kan ik waarschijnlijk geen gebruik maken van de Actie omdat opzegging dan nog niet gedaan is. Medewerker zegt tot die tijd bel je maar terug en kijken we wel of het lukt om nog met de Actie mee te doen. Dus eigenlijk krijg ik een stuk toestel en is het mijn probleem en moet ik maar achter alles aan gaan en regelen en hopen dat ik geluk heb!! Dit moest ik met jullie delen want zo ga je niet met klanten om!
J

Zsm nieuw toestel met huidige Actie en 2 maanden gratis

BEN
    Beste Hayat,

Ik heb je een email gestuurd nat het adres dat bekend is bij mij.

Ben
    Hayat

Binnen 7 dagen nadat je de telefoon hebt aangemeld, moet je deze in de originele verpakking samen met de aankoopbon en in een ongeschonden en ongebruikte doos per post opsturen naar:

Dit is wat ik per mail krijg van Ben. Natuurlijk wel via noreplay!
    Natuurlijk heb ik de doos open gemaakt om er achter de komen dat de sd kaart chleuf defect is. Begrijpen jullie wel wat het probleem is?
    Hayat
    Rik heeft kennis van het werk! Binnen 10 minuten alle problemen opgelost!
    BEN
    Beste Hayat,

Zojuist heb ik u een e-mail gestuurd naar het e-mail adres dat bij mij bekend is.

Ben

Hayat

Ook een klacht indienen over BEN?