Opgelost door BEN: Defect toestel

Suusje197

Februari 2015 heeft mijn zoon zijn nieuwe toestel (Sony Xperia Z2) ontvangen.
Na een aantal weken ging zijn scherm bij een binnenkomende oproep niet aan. Gebeld met Ben en er werd geadviseerd een software update te doen. Toen contact gelegd met Sony om de update te realiseren. Update niet gelukt met als gevolg dat het toestel niet meer op wilde laden. Vervolgens op 24/03/2015 gebeld met Ben en ik moest het toestel opsturen en zou binnen 48 uur een mail krijgen met de retourinstructies. Op 26/03/ 2015 niets vernomen en weer gebeld. Nee mevrouw u moet uiterlijk morgen (27/03/2015) een mail ontvangen. Wederom niet het geval. Op 30/03/2015 weer gebeld en er werd gezegd dat ik binnen 48 uur een mail zou krijgen. Op 01/04/2015 nog steeds geen mail ontvangen. Weer gebeld en er werd mij gezegd dat ik voor einde vd week een mail zou krijgen. 07/04/2015 nog steeds geen mail gehad en gebeld met Ben. Reeds 5 x gebeld met telkens een wachttijd van ruim 40 min. Lijkt me niet de bedoeling !!!

Wens vandaag een oplossing van Ben zodat het toestel vandaag retour gezonden kan worden. Mijn zoon kan al twee weken niet bellen en dit lijkt me toch niet de bedoeling

BEN
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
    Suusje197
    Telefoon is ondertussen opgestuurd, maar nog steeds niet retour. Het gaat om een hagelnieuw toestel. Het lijkt mij dat mijn zoon gewoon recht heeft op een nieuw toestel. Ondertussen zijn we al bijna 5 weken verder en kan mijn zoon nog steeds geen gebruik maken van zijn nieuwe telefoon. Ben biedt mij een vergoeding van € 10,00 aan voor het geleden ongemak. Staat niet echt in verhouding vinden wij.
    BEN
    Ben klantenservice
    Suusje197
    Ben heeft het goed met ons opgelost en daar zijn wij heel blij mee.

Suusje197

Ook een klacht indienen over BEN?