Klacht BEN: Defecte telefoon

Marjory

Ik probeer al 2 weken lang mijn defecte telefoon onder de aandacht van de klantenservice te brengen. Ik wil dat mijn telefoon gerepareerd word. Bellen naar de klantenservice heeft geen zin. Ik heb de hele week elke dag gebeld en na circa 20 minuten opgehangen. Een e-mail sturen heeft ook geen zin want dan wordt je doorverwezen naar het telefoonnummer van de klantenservice om een afspraak te maken! Via facebook krijg ik per dag 1 reactie waar ik weinig mee kan. De laatste melding via facebook was op 18-03-2015 waarin werd gemeld dat ik gebeld zal worden door het bedrijf Dynafix om een afspraak te maken om de telefoon te repareren. Vervolgens is het weer stil en zit ik nog steeds met een defecte telefoon!
Klantenservice?! Waar?

Zo snel mogelijk een afspraak zodat mijn telefoon gerepareerd wordt. Zonder kosten want ik betaal toestelkosten voor een toestel wat al 2 weken niet werkt.

BEN
    Geachte mevrouw,Wij hebben de nodige gegevens ontavangen.
    Uw toestel word ter reparatie aangeboden.
    U krijgt nader bericht via e-mail.Met vriendelijke groet,
    Ben Klachtenservice
    Marjory
    Geen idee waar jullie het over hebben BEn.nl. Mijn klacht is nog steeds niet opgepakt. NU 4.5 weken later!!! Geen nader bericht ontvangen zoals beloofd!!!
    BEN
    Beste Marjory,Er is op 3 april een mail verzonden naar marjory_brand@hotmail.com met de instructies voor het opsturen van jouw toestel. Klopt dit email adres? Zo ja, zou je kunnen nakijken of de email wellicht per ongeluk automatisch in je spambox/onterechte mailbox terecht is gekomen?Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
    Marjory
    Dat is lekker zeg! Jullie geven aan dat op 03-04-2015 een mail is gestuurd naar zoals ik het lees het juiste mailadres, maar ik heb deze NIET ontvangen. Ook niet in mijn spam box. Jullie doen er gemiddeld 7 dagen over om op deze klacht te reageren dus waarschijnlijk melden jullie mij over 7 dagen dat het jullie het weer geprobreerd hebben?!!!!! Dat heet lekker flink langs elkaar heen lullen geloof ik. Wat is het een enorme moeite om mij gewoon even te bellen als TELFOONprovider?
    BEN
    Beste Marjory,Er is zojuist opnieuw een email met de instructies naar je verzonden.
    Zou je kunnen aangeven of je de email hebt ontvangen?Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
    Marjory
    Ja ik heb de mail ontvangen!

Ook een klacht indienen over BEN?