Klacht BEN: Disfunctioneren app - enorme kosten

Klachtnummer
# 66795
Gebruiker
Sina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben een heel tevreden klant bij Ben, de bundel is ideaal en ik ben over het algemeen tevreden over de dienstverlening. De app om het verbruik te controleren werkte echter al anderhalve maand niet, maar ik dacht dat dit na een tijdje eel verholpen zou zijn. Mijn verbruik kon ik ondertussen niet checken. Maar omdat ik altijd ruim onder de bundel blijf dacht ik dat het geen kwaad kon.
Tot ik opeens zag dat ik enorm over de grens was gegaan en veel moest bijbetalen! Als ik mijn verbruik had kunnen controleren dan had ik zeker maatregelen genomen! Bij het checken van de app kreeg ik alleen, ook na "verversen", alleen een blauw scherm.
Heel jammer dat dit zo is gegaan, vooral omdat ik verder zeer tevreden ben...

De oplossing

Ik zou graag gehoord willen worden en gecompenseerd voor het bedrag wat ik had kunnen voorkomen, had de app naar behoren gefunctioneerd. Ik hoop dat Ben bereid is om tot een oplossing te komen.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    beste mevrouw, U heeft van mij een e-mail ontvangen met een instructie om de Ben App opnieuw te installeren. Ik hoop van harte dat het probleem hiermee verholpen is.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen