Klacht BEN: Door fout van BEN, 14 dagen telefonisch niet bereikbaar.

Klachtnummer
# 254547
Gebruiker
HJPOT
Datum
1 reactie

Details

De klacht



Op 13-01-2017 heb ik een mail gestuurd naar BEN om mijn
mobiele telefoon abonnement per 28-02-2017 stop te zetten, omdat ik ga emigreren
op 24-02-2017. Door een fout van BEN is
deze per 13-01-2017 direct stop gezet. Hier kwam ik achter, doordat het ineens
rustig was op mijn telefoon en mensen mij per mail lieten weten dat ze mij
telefonisch niet konden bereiken. Ik heb toen direct telefonisch contact
opgenomen met BEN en gevraagd of ze dit per direct weer terug wilden
zetten, omdat ik telefonisch niet meer bereikbaar was. Hierdoor liep ik veel
telefoontjes mis en kon ik zelf ook geen mensen meer bellen. Pas vanaf
27-01-2017 was mijn nummer weer bereikbaar.

Omdat ik ga emigreren, heb ik veel spullen te koop staan op
marktplaats. Ik vond het al vrij rustig voor de handel, want voor 13-01-2017
had ik regelmatig telefoon. Omdat ik niet meer telefonisch bereikbaar was, heb
ik minder spullen kunnen verkopen en heb ik via andere telefoonnummers nummers
veel zaken moeten regelen. Ik heb een berekening gemaakt voor de spullen die ik niet heb verkocht of voor een prikje heb weggedaan. Er zijn veel spullen die ik duurder had kunnen verkopen, maar mensen konden mij niet meer bereiken. Financiële schade heb ik door het niet bereikbaar zijn opgelopen.

Toen ik telefonisch contact had met BEN heeft de persoon
gezegd dat deze fout financieel verrekend zou worden op mijn maandelijkse
factuur. Nu heb ik de factuur van de maand januari 2017 binnen. Dit is een
factuur van €5,21. Andere maanden zijn factuurbedragen van €9,50. Een financiele vergoeding van €4,00 vind ik niet op z'n plaats!

De oplossing


Ik vindt een financiële tegemoetkoming als oplossing op z'n plaats. Aan de hand van mijn berekening kom ik op de financiële vergoeding van €35,00 per dag. Dit bedrag maal 14 dagen, kom ik totaal op een bedrag uit van €490,00. Dit bedrag ben ik misgelopen met geen verkoop van spullen en bijkomend de irritatie dat ik 14 dagen niet bereikbaar was. Dit is alleen financieel lastig uit te drukken.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Harold,
    Naar aanleiding van je bericht, heb ik je een e-mail gestuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben