Klacht BEN: door niet aangepaste belbundel al 4 dagen onterecht geblokkeerd

Hanneke B.

telefonisch door Ben-medewerker in februari belbundel naar onbeperkt laten aanpassen. Afgelopen week ineens geblokkeerd. oorzaak bellimiet overschreden?! Mail ontvangen van Ben dat ik 200 euro moest overmaken met betaalbewijs. Heb ik eergisteren gedaan. Nog steeds geblokkeerd ondanks betaling en een mail dat zij in februari fout hebben gemaakt. 2 x hen gebeld, 2 x klantenservice gemaild, nog geen blokkering eraf gehaald. Stoor mij enorm aan no reply mail zonder naam en niet doen wat zij toezeggen!! Bij hen is er een fout gemaakt en ik ben al 5 dagen zonder belmogelijkheid en afluistermogelijkheid van mijn mobiele telefoon! Zelfs na betaling nog niets hersteld.

Ik wil mijn gemaakte belkosten gerestitueerd hebben omdat ik volgens mijn informatie was aangepast naar onbeperkt bellen abonnement.
Ik wil zsm gedeblokkeerd worden, zodat ik kan bellen met mijn mobiel. Temeer daar men mij heeft gemaild dat het onbeperkt bellen nu per 1 april wel goed is aangepast?!
Ik vind een excuus voor dit hele ongemak op zijn plaats vanuit een persoon en niet via een standaardmail ondertekend door alleen BEN.

BEN
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?