Klacht BEN: Dubbel afgeschreven en niet terug betalen maar wel extra kosten berekenen omdat je door vakantie te laat hebt betaald!

# 197299
mahe

In mijn overzicht staat dat er nog 4 maanden betaald moet worden? Waarom want ik ben met alle betalingen bij! Eerst Ben maar eens terug betalen van dubbel afgeschreven bedrag groot 76,79 In mijn overzicht staat in rood dat ik 5 maanden achter ben met betalen?! juni is op 24-8 afgeschreven, Juli is op 25 oktober en op 24 augustus wederom het zelfde bedrag afgeschreven en Augustus is op 25 oktober afgeschreven.
En dan ook nog eens beweren dat er 5 maanden niet betaald zou zijn en mij 15 euro extra in rekening brengen! SCHANDE Ik ga er vanuit dat mij per ommegaande de teveel geïncasseerde 76,79 terug stort op mijn rekening die bij u wel degelijk bekend is! Bovendien wens ik die 15 euro terug en verloren rente van die 76,79 euro!

Hallo,
    Dankjewel voor je tijd aan de telefoon. Zoals afgesproken geef ik een reactie via Klachtenkompas.

Op dit moment is er een storing, waardoor je facturen onterecht op "niet betaald" staan. Je hebt echter al je facturen al betaald.

Het bedrag van €76,79 heb ik niet van je rekening geïncasseerd, maar heb je zelf overgemaakt. Dit bedrag is inderdaad te hoog. Hierdoor heb je nu een tegoed van €53,99. Wanneer je dit graag wilt kan dit bedrag teruggestort worden op je rekening.

Ik hoor graag van je of je hier gebruik van wilt maken.

mahe
    Ik zag op uw website dat er nergens storingen waren! Dan blijft u nog wel heel erg onduidelijk betreffende de berekening, ik wil graag een berekening zien!
    Hallo,

Er stonden eerder nog geen storingen vermeld, omdat ik hier eerder nog niet van op de hoogte was. Inmiddels staat dit wel vermeld op de website.

Waarvan wil je graag een berekening ontvangen?

mahe
    Tjong ben, je weet best waar het over gaat, niet dom houden nu!! Er is 76,79 teveel betaal en dat stort je mij terug! Niet 53,99, het verschil mag je niet inhouden en is diefstal!
    BETAAL MIJ 76,79 TERUG!

mahe
    Tot op heden geen verdere reactie of antwoord ontvangen! Wel verzwijgt Ben als ze te veel ontvangen en berekenen 15 euro als je niet op tijd voldoet! Maar ze hadden wel 76,79 teveel ontvangen.
    Dit klopt dus niet!

Er wordt geen duidelijke uitleg van de berekening gegeven!

HE, BEN STORT MIJN 76,79 NU EENS TERUG!
    mahe
    En inmiddels een nieuwe week en ben heeft nog steeds niets van zich laten horen. Ze stellen domme vragen, weten heel goed waar het over gaat, om maar tijd te rekken!

PAS OP mensen, BEN belazerd iedereen!

Ik heb 76,79 dubbel betaald en dat storten ze niet terug, DIEFSTAL dus! Ik heb 76,79 dubbel betaalt en dan rekenen ze toch 15 euro omdat ik niet op tijd betaal?
    Hallo,
    Ik heb per e-mail een overzicht gestuurd met alle facturen, incasso's en handmatige betaling. Hieruit kun je opmaken waarom je een tegoed hebt van €53,99 in plaats van €76,79.
    mahe
    Zo dom is ben nu! Dat overzicht kan en heb ik zelf downloaden! En daar heb ik niet om gevraagd. Ik heb76,79 teveel betaald ben wil niet meer dan 53,99 terug betalen! Dat is dus diefstal. Het gaat er me om wat dat verschil is en waarom die 15,00 euro extra als jullie al een teveel van 76,79 hadden? Geef nu eens een keer normaal een antwoord en duidelijk overzicht waar ik al zo lang om vraag!
    mahe
    Beste mensen jullie lezen dat ben er alles aan doet om verwarring te zaaien, niets terug te betalen en het extra moeilijk maakt, zwijgen over teveel betaalde bedragen. Ze voeren een zeer slechte verwarde administratie en kijk vooral eens op internet

Ik heb al klachten bij de opta gedeponeerd en dat zouden jullie ook moeten doen, hoe meer hoe beter want dan kunnen en zullen ze aangepakt worden. Bewaar alles, print alles uit want dat is later nodig. De opta is blij met alles wat op papier is!
    Hallo,
    Ik heb je een uitleg gestuurd waarom je een tegoed van €53,99 hebt in plaats van €76,79. Het bedrag van €53,99 wordt binnen drie weken op je rekening gestort.