Opgelost door BEN: Dubbel betalen voor smsen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 149760
Gebruiker
Marrianne
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Al bijna 6 maanden in discussie met ben ik betaal 14 euro voor onbeperkt bellen en smsen en 10 euro voor onbeperkt smsen???? Daar kan ben niks aan veranderen of wijzigen.
Er is afgesproken dat ik alle teveel betaalde kosten gecrediteerd zou krijgen met terugwerkende kracht en voortaan 10 euro elke maand gecrediteerd zou worden. Alleen de maand november en december is er 10 euro gecrediteerd en deze maand weer de volle pond betalen. Echt bizar 2 keer betalen voor 1 product

Gewenste oplossing

Alle te veel betaalde bedragen retour en 10 korting op de facturen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Marrianne,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Marrianne
    Datum
    Het voorstel accepteer ik dankuwel

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen