Opgelost door BEN: Dubbel betalen voor smsen

Marrianne

Al bijna 6 maanden in discussie met ben ik betaal 14 euro voor onbeperkt bellen en smsen en 10 euro voor onbeperkt smsen???? Daar kan ben niks aan veranderen of wijzigen.
Er is afgesproken dat ik alle teveel betaalde kosten gecrediteerd zou krijgen met terugwerkende kracht en voortaan 10 euro elke maand gecrediteerd zou worden. Alleen de maand november en december is er 10 euro gecrediteerd en deze maand weer de volle pond betalen. Echt bizar 2 keer betalen voor 1 product

Alle te veel betaalde bedragen retour en 10 korting op de facturen

Marrianne
    Via Facebook contact gehad met ben er is beloofd dat er deze factuur 10 euro gecrediteerd gaat worden eerst zien dan geloven
    BEN
    Beste Marrianne,
    U heeft de klacht drie keer geplaatst. Daarom zal ik deze klacht sluiten.
    Ben
    Marrianne
    De dubbele klachten mogen worden verwijderd graag een reactie op. Mijn vraag vriendelijke groeten marrianne
    BEN
    Beste Marrianne,
    Ik heb de e-mail nogmaals verzonden.
    Ben
    Marrianne
    Beste medewerker mail ontvangen het voorstel met terugwerkende kracht januari 2016 is goed maar vind ik erg mager omdat ik al vanaf juli 2015 hier mee bezig ben is het mogelijk met terugwerkende kracht vanaf juli 2015? ( contract loopt vanaf juli 2014
    Marrianne
    De klacht is naar tevredenheid afgehandeld na 6 maanden bellen nu binnen een week opgelost dmv deze melding hier bedankt klachtenkompas

Marrianne

Ook een klacht indienen over BEN?