Opgelost door BEN: Extra betaling van product, door fout Ben

PineappleA

In april 2015 wilde ik van Vodafone naar Ben overstappen. Ben zou mijn abonnement bij Vodafone stoppen via nummerporteringsaanvraag. Dit is in november pas veranderd, Ben heeft me een nieuwe Simkaart gestuurd. Ik heb 50 euro compensatie gekregen voor het betalen van 2 telefoonproviders de afgelopen 5 maanden - dekte niet de lading van mijn niet stopgezette Vodafone- abonnement van 26 euro per maand, maar goed, daar ga ik niet meer over discussieren. Echter diende ik voor de nieuwe simkaart 9.95 euro te betalen - ter aflevering (bezorgkosten), en zijn vervolgens op mijn rekening in november nog aansluitkosten in rekening gebracht van 9.95, terwijl ik beide bedragen al in mei heb betaald voor de oorspronkelijke simkaart, en vanwege de fout van Ben - die daarom dus een nieuwe simkaart heeft toegestuurd opnieuw moet betalen.
Hiermee ga ik niet akkoord.

Graag ontvang ik een compensatie van de gemaakte extra kosten, 2x 9.95 euro.

BEN
    Beste Angelique,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik u een bevestigende e-mail toegestuurd.
    Ben
    PineappleA
    Snelle afhandeldeling door BEN en tevreden over de ontvangen compensatie voor de gemaakte kosten.

PineappleA

Ook een klacht indienen over BEN?