Opgelost door BEN: Extra betaling van product, door fout Ben

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 145023
Gebruiker
PineappleA
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In april 2015 wilde ik van Vodafone naar Ben overstappen. Ben zou mijn abonnement bij Vodafone stoppen via nummerporteringsaanvraag. Dit is in november pas veranderd, Ben heeft me een nieuwe Simkaart gestuurd. Ik heb 50 euro compensatie gekregen voor het betalen van 2 telefoonproviders de afgelopen 5 maanden - dekte niet de lading van mijn niet stopgezette Vodafone- abonnement van 26 euro per maand, maar goed, daar ga ik niet meer over discussieren. Echter diende ik voor de nieuwe simkaart 9.95 euro te betalen - ter aflevering (bezorgkosten), en zijn vervolgens op mijn rekening in november nog aansluitkosten in rekening gebracht van 9.95, terwijl ik beide bedragen al in mei heb betaald voor de oorspronkelijke simkaart, en vanwege de fout van Ben - die daarom dus een nieuwe simkaart heeft toegestuurd opnieuw moet betalen.
Hiermee ga ik niet akkoord.

De oplossing

Graag ontvang ik een compensatie van de gemaakte extra kosten, 2x 9.95 euro.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Angelique,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik u een bevestigende e-mail toegestuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    PineappleA
    Datum
    Snelle afhandeldeling door BEN en tevreden over de ontvangen compensatie voor de gemaakte kosten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PineappleA
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen