Klacht BEN: Extreem internet verbuik

Wendy

Sinds sept 2015 word ik geconfroteerd met extreem internet verbuik met mijn mobile telefoon. Op de eerste dag van de maand al buiten de bundel van 500MB terwijl dat voorheen ( afgelopen 3 jaar als klant van BEN) nooit boven de bundel is geweest. Op de telefoon de mobile data afgelopen maand op nul gezet en heb tot op heden( volgens de telefoon 76MB verbruikt. Op mijn BEN staat echter dat huidige verbruik al €100.49 buiten de bundel bedraagt. Contact opgenomen met BEN maar volgens de medewerker is wat op de rekening staat gewoon wat je verbruitt en is er niets mis bij BEN maar ligt het aan de instellingen van mijn telefoon. Dit is echter niet het geval maar ze kon niets voor me doen. Kortom gewoon betalen en verder niet zeuren. Rekening vorige maand ook al ruim €80 euro

Ik wil graag uitgezocht hebben waar dit ineens vandaan komt. En hoe BEN verklaart dat het verbruik op de telefoon 76MB verbruik aan geeft terwijl er al meer dan €100 buiten de bundel verbruikt is volgens mijn BEN. Neem contact met mij op en los dit op inplaats van te zeggen dat ze helaas niets voor je kunnen doen

BEN
    Beste Wendy,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet.
    Ben
    Wendy
    Volgens mij is het verhogen van de databundel geen oplossing. of in ieder geval geen oplossing voor de toekomst. ik maak nu 2,5 jaar gebruik van BEN en ben nog nooit over de data limiet geweest.nu is in Aug 2015 abonnement verlengd en krijg ik te maken met extreme hoge rekeningen. volgens mij klopt er iets in het system niet. Dit wil ik graag uitgezocht hebben en ik wens de rekening niet te betalen.
    BEN
    Beste Wendy,
    Zoals aangegeven in mijn e-mail zijn de instellingen van de iPhone veranderd. Hierdoor ervaren meerdere klanten een hoger internetverbruik dan voorheen. Ik kan u adviseren om de tips op te volgens welke ik u in mijn e-mail heb doorgegeven. U zult merken dat het verbruik hierdoor zal dalen. Je verbruik is al gecontroleerd en blijkt echt verbruikt te zijn.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?