Klacht BEN: Factuur en mail en blokkade

Fred75

Ik heb meerdere malen contact gehad met jullie. Jullie blijven volhouden dat er 4 facturen open staan?? Juli, Augustus, September, en Oktober.
Factuur van juli dat gaat over de maand Juni is volledig klaar!!!! Maar deze blijft bij jullie nog steeds open staan dat is ook van mijn vriendin zo.
In maart gingen jullie over naar een ander netwerk, in de maand April konden wij niet inloggen. Mails van 12 Mei mogen jullie niet op dezelfde dag afschrijven.
Mails van 2 en 3 juni gaat over factuur April dit waren jullie ook van plan 2 juni afschrijven. Op 19 en 24 juni weer een nieuwe mail maar dan over Mei willen jullie toen de 25e juni afhalen. Op eens kregen wij een mail op 24 en 29 Juli en opeens staan er totaal 3 x extra kosten bij op mijn factuur 2 x!!! Heb erover gebeld en wat ik ga doen daarmee. Heb die factuurs inmiddels helemaal betaald. Maar blijft bij jullie open staan. Ook al bel ik zo vaak en heb diverse betaalbewijzen toegestuurd. Vervolgens krijg ik er geen duidelijke taal

Niet alleen mails en bedragen erin. Maar waarom staan er in de maand juni totaal 4 x mails van mij 2 x en van mijn vriendin 2x beide gaat het over April en Mei!!!
Want daar gaat het mis
Ik ga vanaf nu alleen het maandabonnement betalen van ons dus GEEN EXTRA KOSTEN voordat jullie met een duidelijke antwoord komen.
Mail van oktober kreeg mijn vriendin gisteren en ik vandaag en dat gaat wel pas eind oktober en niet gelijk betalen. Als er geen gezeik was was dit bedrag a.s vrijdag al betaald. Maar jullie hebben dit aan jullie zelf te danken en niet aan de klant zelf

Beste Ferdinand,
    Ik zal deze klacht sluiten en verder behandelen via klacht 134215.
    Ik zal deze klacht sluiten en verder behandelen via klacht 134215
    Wat moet ik mij hierbij voorstellen dan??
    Beste Ferdinand,
    U heeft op dit moment drie klachten geplaatst over hetzelfde probleem. U kunt op een geplaatste klacht reageren, zoals u nu doet. Ik zal mijn antwoorden versturen bij klacht 134215. Op die manier zullen alle vragen en antwoorden niet constant door elkaar lopen. Aanstaande donderdag zal ik telefonisch contact met u opnemen, aangezien u enkel tot 17:00uur bereikbaar was.
    Fred75
    Hoelaat gaan jullie mij bellen vandaag
    Fred75
    Had in een andere reactie van jullie gelezen dat jullie mij hadden geprobeerd te bellen rond 15:00 uur. Ben nu te bereiken tot 17:00 uur
    Beste Ferdinand,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik een bevestigende e-mail verstuurd.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?