Klacht BEN: Factuur klopt niet, onterecht buiten de internet bundel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182496
Gebruiker
Patricia Lodders-Bontje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 1 juli is mijn abonnement ingegaan bij Ben (helaas!) met een internetbundel van 3000 mb. Op mijn internetpagina van Ben stond toen dat ik 1976 mb had. Heb hier ongeveer 14 keer overgebeld en hier ook screenshots van gemaakt als bewijs. Ik heb 3000 mb en geen 1976 mb. Op email werd niet gereageerd. Ook al eerder hier een klacht geplaatst en elke keer kreeg ik als antwoord dat ik het factuur moest afwachten. Ondertussen ging ik over de 1976 mb heen en kreeg ik kosten buiten de bundel terwijl ik een bundel heb van 3000mb! Ook had ik de mb pauze aangezet, maar de kosten bleven gewoon doorlopen, wat ook helemaal niet kan. Dat wordt door Ben zelf in een bericht bevestigd! En nu kwam dus de factuur: 79,81 euro. Terwijl ik een bundel van 3000 mb had met de mb pauze aan! Ook hiervoor weer gebeld en uitgelegd. Gisteren kreeg ik een mailtje dat ze 11 euro gaan corrigeren en dan pas eind september!

De oplossing

Ik betaal per maand 36,50 euro en de rest van de ruim 76 euro moet gecorrigeerd worden! Tevens graag een een vergoeding voor alle telefoonkosten! En niet eind september, maar nu. Nu moet ik jullie fout gaan voorschieten. Ik heb al zoveel keer gebeld, maar niemand doet er wat aan! Ik heb overal screenshots van gemaakt en het staat zelfs op de factuur dat ik bij 1976mb buiten de bundel ga! Hoe moeilijk kan het zijn! Ik heb zo'n spijt van deze overstap, vooral ook het feit dat Ben er totaal niets mee doed! Hier word je echt moedeloos van!

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Patricia,
    Ik heb je een e-mail gestuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Patricia Lodders-Bontje
    Datum
    Ik BEN blij dat het eindelijk opgelost is! Beetje jammer dat dit pas is gebeurd na ongeveer 14 x bellen naar Ben en twee klachten bij klachtenkompas en een aangetekende brief. Elke keer weer je verhaal doen, en elke keer zou het opgelost worden, nou niet dus. Dit heeft enorm veel tijd gekost en heel veel frustratie opgeleverd. BEN teleurgesteld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patricia Lodders-Bontje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry