Klacht BEN: factuur ontvangen, maar geen specificatie gekregen

Jan

Ik heb een abonnement bij Ben gehad, maar na afloop van de contractduur heb ik dit opgezegd en ben overgestapt naar Ziggo. Volgens mij is alles daarna netjes afgehandeld. Maar in juni ontving ik opeens een factuur . Via een contactformulier heb ik om een specificatie gevraagd, nooit iets gehoord. Bij de ontvangst van de betalingsherinnering heb ik gebeld met de klantenservice. Na 50 minuten wachten, kon de medewerker mij geen antwoord geven. Ik moest inloggen op de site om de specificatie te zien. Maar dat kan niet, want ik heb geen abonnement meer. Na wat heen en weer gepraat is mij beloofd dat ik per mail een specificatie zou ontvangen. Deze heb ik nog nooit ontvangen. Wel kreeg ik nu een mail dat de vordering uit handen wordt gegeven aan een incassobureau. Via het contactformulier heb ik weer aangegeven dat ik niet akkoord ga en weiger om eventuele kosten te betalen. Ik wil dit graag oplossen, maar ga geen bedragen betalen waarvan ik denk dat ik ze niet verschuldigd ben.

Ik wil dat de incassoprocedure stopgezet wordt en dat de rekening wordt gecrediteerd. Voor zover ik weet is de rekening ten onrechte gestuurd.

BEN
    Beste klant,

U heeft via e-mail een reactie ontvangen .

Ben Klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?