Opgelost door BEN: factuurbedrag niet correct/nw simkaart werkt (nog) niet.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 121267
Gebruiker
Icemen4
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hallo Ben,
Deze maand 2x een factuur gekregen met het verkeerde bedrag.
Deze rekening is (nog) niet betaald door mij omdat Uw klantenservice
heel slecht te bereiken is.
Al 5 x meer dan 40 minuten in de wacht gestaan en dan wordt door een mij
onbekende reden de verbinding verbroken.
Dus ik probeer het dan maar op deze manier om U te bereiken.
Graag wil ik een factuur van U ontvangen per mail of in de app met het juiste bedrag.
(In de app staat trouwens dat er wel betaald is)

In augustus gaat mijn verlenging van mijn abonnement in en dan hoop ik dat de nieuwe simkaart die geactiveerd is via internet gaat werken.
Ik kan nog wel steeds bellen via de oude simkaart.

De oplossing

Graag een correcte factuur met het juiste bedrag wat ik U schuldig ben en volgens mij
is dat, zoals bijna elke maand al meer dan 2 jaar, €13,48 en geen €25,40
Dan ook graag een mailtje of sms wanneer ik de nieuwe simkaart kan/mag
gaan gebruiken want ik kan nergens iets terug lezen, alleen dat mijn verlenging ingaat per 1 augustus 2015

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Ton,

    Zojuist heb ik u een e-mail bericht verstuurd naar het e-mail adres dat bij mij bekend is.


    Met vriendelijke groet,

    Ben
  2. Auteur
    Icemen4
    Datum
    Ben heeft mij gebeld en gemaild met een keurig voorstel
    en ik ga hier mee akkoord.
    Mijn klacht is netjes en correct afgehandeld! +1

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Icemen4
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen