Opgelost door BEN: Factuurfout en problemen in buitenland

evaatje94

1.Sind april heb ik een SIM ONLY abonnement bij ben. En toch betaal ik elke maand 15euro toestelkosten. Ik heb hier al een aantal keren over gebeld, want ik heb dus een sim only abonnement en hoor dus geen toestelkosten te betalen, ik heb bovendien niet eens een toestel ontvangen.
2. Ik kan niet gebeld worden als ik in het buitenland ben en ook kan ik geen smsjes ontvangen. hierover heb ik twee keer gebeld, waarbij mij twee keer werd verteld dat het nu wel zou moeten werken. Maar dat is helaas dus niet zo.
Ik baal heel erg dat deze twee punten na meerdere keren bellen nog steeds niet zijn opgelost. Het zijn wel 15€ meer in de maand die ik te veel betaal, en dat wordt na een aantal maanden toch wel een groter bedrag.

Ik zou graag willen dat ik het bedrag wat ik nu te veel betaald heb terug zou krijgen en deze fout in toekomst niet meer gebeurd, zodat ik niet steeds naar de klantenservice moet bellen. En ook zou ik graag willen dat er naar de fout met het in het buitenland gebeld worden goed naar gekeken wordt, omdat er wel gezegd werd dat de fout opgelost is maar het probleem er toch nog wel echt is.

BEN
    Beste klant,

U heeft via e-mail een reactie ontvangen .

Ben Klantenservice
    evaatje94
    Ik heb een uitgebreide mail ontvangen waarin staat wat ik kan doen om het probleem te verhelpen!

evaatje94

Ook een klacht indienen over BEN?