Opgelost door BEN: Factuurnotificatie voor een beëindigde abonnement

Klacht Ben

Het is weer zover. Mijn overleden vrouw heeft weer een factuurnotificatie ontvangen ondanks dat Ben op 2 juli schriftelijk heeft bevestigd dat het abonnement beëindigd is; op 8 juli dit schriftelijk nogmaals heeft bevestigd na een klacht; toch een factuur op 28 juli heeft verstuurd. Na aanleiding van weer een klacht heeft Ben mij gebeld en zowel telefonisch als schriftelijk op 6 augustus heeft verzekerd dat er geen facturen weer verzonden zouden worden. Op 21 augustus wordt er toch gewoon weer een factuurnotificatie aan mijn overleden vrouw verzonden.
Ik zou het wel heel erg op prijs stellen als Ben voor eens en altijd een einde aan deze situatie maakt. Zorg dat er GEEN factuurnotificatie worden verstuurd, beëindig de automatische incasso en zorg vooral dat er niet meer wordt gecorrespondeerd op naam van mijn overleden vrouw.

Geen factuurnotificatie meer; geen automatisch incasso

BEN
    Beste Ralph,

Ik heb je bericht ontvangen. Wederom excuses voor de factuur, maar deze kan je als niet verzonden beschouwen...

Ben
    Klacht Ben
    Ben zegt dat ik de nota als niet verzonden moet beschouwen. Ik krijg helemaal geen antwoord op mijn vragen over het beëindigen van de automatische incasso; verwijderen van mijn overleden vrouw uit hun mail bestand. Ik krijg alleen een onpersoonlijk standaard brief waar niet in wordt bevestigd dat alles juist is afgehandeld.
    BEN
    Beste Ralph,

Zojuist heb ik u een e-mail bericht verstuurd naar het e-mail adres dat bij mij bekend is.

Ben
    Klacht Ben
    Ik heb tenminste antwoord op mijn vragen. Nu maar afwachten of ze inderdaad hun toezeggingen kunnen waarmaken en inderdaad geen factuurnotificatie meer versturen en geen automatisch incasso uitvoeren.

Klacht Ben

Ook een klacht indienen over BEN?