Opgelost door BEN: foute faktuur

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 146571
Gebruiker
wh linthout
Datum
2 reacties

Details

Klacht

al sinds vorig jaar bezig met Ben over 2 bedragen voor internetbankieren, die van mijn rekening zijn geschreven en die niet van mij zijn. gebeld en gemaild. ik moet het betalen maar het is niet van mij. heb geen internet op mijn telefoon en heb hier ook geen abonnement voor.nu ben ik door Ben geblokkeerd, maar het ligt niet aan mij, zij willen het niet verder uitzoeken. ik moet gewoon betalen

Gewenste oplossing

dat het wordt uitgezocht, maar dan ook goed. het ligt niet altijd bij de klant. goede communicatie
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Willem,
    U heeft uw klacht driemaal geplaatst. Via de eerste klacht zal ik uw vragen beantwoorden. Wanneer ik uw vragen via drie klachten beantwoord, kunnen bepaalde dingen door elkaar gehaald worden. Dit kan voor misverstanden zorgen. Daarom zal ik deze klacht sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    wh linthout
    Datum
    Prima

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen