Klacht BEN: Geen 3G, geen contact

T. Keyzer

Na twee maanden in Afrika te zijn verbleven kwam ik er op 4 juni achter dat ik geen toegang meer heb tot mijn 3G (abbonement van 24 maanden, 300 minuten/sms & 500 mb p.m.). De telefoon geeft aan verbonden te zijn, maar het versturen van een appje is al niet mogelijk.
Hierover meerdere keren klantenservice aan de lijn gehad (steeds wachttijden van +30min), die aangaven dat de technische dienst ermee bezig was en mij per mail zou contacteren. Inmiddels ruim een maand en een stuk of 5 belletjes verder (online aankaarten ging niet vanwege technische problemen met de site).
Er is mij een week geleden aangegeven dat de technische dienst het probleem maandag (6/7) zou hebben opgelost. Dit was helaas de zoveelste belofte die niet is ingelost. Ik begin mijn vertrouwen in BEN als provider inmiddels snel te verliezen.

Er is mij al bij het tweede belletje beloofd dat het bedrag van de niet gebruikte MB's teruggestort zou worden. Daar was ik blij mee, maar inmiddels is er dus nog geen oplossing gekomen voor het feitelijke probleem en gaan we de tweede maand in. Wat ik graag zou willen zien:
- Een snelle toegang tot de maandelijkse 500 mb
- Contact over het probleem wanneer dit beloofd is. Een mailtje dat het eventueel meer tijd is beslag neemt had in een eerder stadium al veel gescheeld. Door het stelselmatig uitblijven van contact voel ik mij als klant tamelijk afgepoeierd.
- Een vorm van restitutie

BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben klantenservice
    T. Keyzer
    Ben, bedankt voor de reactie. Inmiddels was ik er met een vriend die bij de ICT werkt al uitgekomen. Mijn telefoon heeft nu dus weer 3G, na er lang op te hebben gewacht. Aan de ene kant is het goed dat er van jullie nog een reactie komt, aan de andere kant kwam die te laat, inmiddels ruim anderhalve maand. Er is door jullie sinds gisteren ook op Facebook gereageerd, dus via dat kanaal loopt de communicatie wat mij betreft nu verder.
    BEN
    Beste klant,
    Wat fijn om te horen dat de 3G verbinding weer werkt. Aangezien u aangeeft dat de verdere communicatie nu via Facebook loopt, zal ik deze klacht sluiten.
    Ben klantenservice
    T. Keyzer
    Een reactie op de oproep via dit kanaal kwam laat, terwijl ik ook in de periode daarvoor via de klantenservice van BEN zelf meermaals contact heb gezocht. De reactie zelf heeft uiteindelijk dus niet veel opgelost, omdat ik al hulp van buitenaf in had geschakeld.
    Mocht BEN ervoor kiezen het geld voor de niet gebruikte MB's terug te storten kan mijn negatieve beeld van de afhandeling nog veranderen.

T. Keyzer

Ook een klacht indienen over BEN?