Opgelost door BEN: Geen 3G

Samsung

Via Studentenmobiel een 2 jarig Ben contract afgesloten. Op 9 maart zou mijn nummer overgezet worden. Op 10/3 een bericht van Ben, dat dit nog niet gelukt is en dat ik tot nader bericht gebruik kon maken van mijn oude providerBegrijpelijkerwijs lukte dit niet meer bij Vodafone. Op 11 maart bericht van Ben ontvangen: Welkom bij Ben! Vanaf nu maak je gebruik van het netwerk van Ben met je eigen nummer. Ik kan sindsdien bellen, gebeld worden en sms-en. Maar heb geen 3G! Studentenmobiel heeft alles nagekeken, conclusie probleem ligt bij Ben. Klantenservice is onbereikbaar. Ben reageert niet op de mail die ik gestuurd heb. Ik ontvang geen inlogcode voor de Ben app. Als ik een bericht stuur naar 1300 krijg ik de volgende melding: Helaas je telefoontype wordt niet herkend. Studentenmobiel is zeer bereidwillig, maar ook zij krijgen geen reactie van Ben . Zij hebben vandaag gebeld met Ben, gesproken met Errol. Er zou een case aangemaakt worden. Zij erkennen het probleem niet.

Zsm 3G en anders kosteloos ontbinden van contract met behoudt van mijn nummer.

BEN
    Geachte mevrouw, Wij hebben uw probleem doorgezet naar onze
    technische dienst .
    Wij geven zo spoedig mogelijk terugkoppeling over de oplossing van uw
    probleem. Met vriendelijke groet,
    Ben Klachtenservice
    Samsung
    Beste Ben, na 3 weken eindelijk een reactie. Ik verwacht dat ik binnen een week 3g/netwerk heb en een compensatie voor de afgelopen maand. En niet zoals jullie aangeven alleen een terugkoppeling over de oplossing. Het probleem moet opgelost worden! Als dat niet gebeurt, dan heb ik als nieuwe klant geen vertrouwen meer in Ben en wil ik mijn contract kosteloos en met behoudt van mijn huidige nummer ontbinden. Ik zal Studentenmobiel op de hoogte brengen. Mvg Pauline
    Ik heb na 1 maand eindelijk 3g! ☺
    Ik heb nu ook de Ben app kunnen downloaden.
    Ik kan als ik ingelogd ben, op IK BEN, geen informatie zien over mijn abonnement en mijn verbruik. Hoop dat dat nog zsm opgelost wordt, dan ben ik tevreden.

Samsung

Ook een klacht indienen over BEN?