Klacht BEN: Geen antwoord/reactie op verzoek aanpassen van abonnement

Klachtnummer
# 160907
Gebruiker
kvanb
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nadat mijn huidige mobiele telefoon is ontvreemd (d.d. 14/3/2016) heb ik met Ben contact opgenomen (klantenservice d.d. 15/3/2016, met dhr. Quan) voor afname van een los toestel vanuit hun actieaanbiedingen voor maart 2016 (gaat om een Huawei P8 Lite). Voorstel is afname van los toestel (betaling ineens) of aanpassen van huidige abonnement met terugwerkende kracht (datum start abonnement sim-only was 1-3-2016). Ben geeft aan dat ik binnen 2 tot 3 werkdagen een reactie van hen ontvang (hetzij per e-mail of telefonisch). D. d. 21/3/2016 (met kl.service/Sandra) en d.d. 22/3/2016 (kl.serv/Jan Bart) contact opgenomen met de melding dat ik nog steeds niets heb vernomen. Beide personen melden mij dat mijn verzoek op het hoofdkantoor ligt en dat zij hierover geen contact met hun hoofdkantoor mogen opnemen. Ik moet dus maar afwachten. Een klacht melden bijv. per e-mail is niet mogelijk. Inmiddels kan ik gedurende 9 dagen geen gebruik maken van mijn privemobiel. Dit is geen service!

De oplossing

Op hele korte termijn duidelijkheid over of ik het gewenste losse toestel bij hen kan afnemen tegen het actietarief (eenmalig € 139,95) met behoud van mijn huidig sim-only abonnement (24 mnd, 100min/sms, 500 + 500 mb, incl. 1000 sms voor € 8,00 p.mnd) of dat mijn abonnement met terugwerkende kracht wordt omgezet obv. hun huidig actietarief (deze is gelijk aan de voorwaarden etc. van mijn huidige abonnement) incl. afname los toestel tegen € 139,95..

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Koert,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik u een bevestigende e-mail gestuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen