Klacht BEN: geen bericht verandering om je status te bekijken.

Klachtnummer
# 103895
Gebruiker
salsaras29
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wilde gisterenavond mijn belstatus bekijken en kon e rniet in.moest mijn account aanpassen.Dit heb ik toen gedaan en kon er in.Tot mijn verbazing zag ik dat ik een kostenpost had buiten mijn bundel van € 219,73 over maart.
Ik gebruik alleen wifi en heb mijn internet uitstaan vanaf ca 12 maart ivm ziekte.
Ik heb vanochtend weer gekeken en toen zag ik het niet meer staan..Ik kan niks bekijken hierover.
Mijn nieuwe bundel is nu ingegaan.Ook staat er een rekening open terwijl ik automatische incasso heb.
Ik wil weten hoe dit kan en wil dat dit aangepast wordt en ik vindt het niet fijn dat je daar niemand over kan spreken.

De oplossing

ik wil dat de kosten geannulleerd wordt .Ik heb geen gebruik gemaakt van internet.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is zojuist een reactie via email naar je verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen