Opgelost door BEN: Geen Dataverbruik

Mar

Ik heb een simonly abonnement bij BEN en ben door hun hoog aangeslagen op verschillende facturen voor Data verbruik. Ik heb geen internetbundel bij hun en wil dit ook niet mijn smartphone staat uit voor datagebruik en als ik bij BEN inlog op mijn persoonlijke pagina staat dataverbruik ook gewoon uit. Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet afneem en zeker niet gebruik al verschillende malen gebeld berichten op Fcebook achter gelaten klantenservice gebeld , brief gestuurd maar nul komma nul reactie. Ik vind dit erg slecht en wil graag een normale oplossing. Ik ben bereidt mijn normale abonnementskosten te betalen en de rest absoluut niet . En volgens mij is BEN bij een hoog dataverbruik mijverplicht om hierover in te lichten is ook niet gebeurd.

Kwijtschelding van het Dataverbruik en mijn gewone abonnementskosten in rekening brengen.

BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben klantenservice
    Beste BEN,
    Bedankt voor u reactie , ik ben gedeeltelijk accoord met u afhandeling en wil dan ook best het gevraagde bedrag van 12,65 euro aan u overmaken. Alleen heb ik al afgelopen weekend een bedrag van 18 euro op u bekende rekening gestort. Krijg ik deze terug of is dit al meegenomen in de verrekening en ook de nota van 18,39 ? Hierover krijg nog steeds melding dat dit niet geincasseerd kan worden en ook nu ontvangen weer een dreig mail dat mijn abonnement gestopt gaat worden ?
    BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben klantenservice
    Mar
    Mijn klacht is naar tevredenheid opgelost.

Mar

Ook een klacht indienen over BEN?