Klacht BEN: Geen emails en smsjes en geen facturen!

Joycede jong

Ik heb sinds een jaartje ongeveer problemen met Ben.
Mijn facturen kan ik niet inzien op de IK BEN pagina.
Ik krijg geen berichten dat mijn factuur klaar staat en geen herinneringen. Ik weet dus niet wat ik moet betalen. Ook kan ik niet op Mijn Ben om mijn facturen te bekijken. Dit is mijn recht als consument. Nu moet ik maar gewoon geloven wat zij zeggen als ik weer eens bel om te kunnen klagen en betalen. Klantenservice kan nooit iets voor je betekenen!!! Ik wil van mijn abonnementen af!!!! En een klacht sturen heeft geen zin! Ik kreeg een mail terug waarin staat dat zij zien dat er WEL mails zijn gestuurd en dat mijn IKBEN account wel actief is geweest... Ja GEWEEST JA!!! Nu gedeeltelijk weer actief. Kan wel op mijn IKBEN pagina maar geen facturen inzien. Mails krijg ik alleen reclame en handgestuurde mails.

Abonnementen stop zetten. Na een jaar ben ik er wel klaar mee!En stoppen met herinneringskosten, gezien ik geen herinneringen krijg!!!!!

BEN
    Hallo Joyce,
    Ik heb een reactie per e-mail naar je gestuurd.
    Ben
    Joycede jong
    Helaas heb ik de smsjes en email niet ontvangen! Het is niet voor niets dat ik niet klaag..... Overigens heb ik in februari contact gehad via facebook en sinds dien krijg ik alleen reclame. Alleen handgestuurde emails krijg ik wel. Dus wèèr een bericht van Ben waarin ik niet serieus wordt genomen en wèèr wordt ik voor leugenaar uitgemaakt! Ben blijft volhouden dat ik de berichten wel degelijk krijg.... Zowel via sms als email..... Geen van beide krijg ik binnen!
    BEN
    Hallo Joyce,
    Ik heb je een reactie per e-mail gestuurd.
    Ben
    Joycede jong
    Ben zegt dingen te zien die ik niet zie! Berichten die ik gekregen moet hebben heb ik helaas niet gezien. Zowel sms als email niet! Pas sinds een paar dagen. Raar dat het nu dan ineens wel kan! Maar de voorgaande berichten niet ontvangen, natuurlijk wel extra kosten in rekening brengen. Zodra ik kan, ben ik weg!

Joycede jong

Ook een klacht indienen over BEN?