Klacht BEN: Geen geld terug gehad en onterechte facturen

Klachtnummer
# 134450
Gebruiker
J.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 28-07 heb ik een klacht ingediend over de onterechte facturen en de slechte service. Het bedrag van €31.95 zou ik teruggestort krijgen op mijn rekening. Op 21-08 is er een bedrag van €5.96 overgemaakt. Dit wil zeggen dat ik nog €25.99 terug krijg van jullie.
Nadat ik eindelijk dacht er vanaf te zijn krijg ik nu nog steeds mails over betalingen en facturen terwijl ik helemaal geen abonnement heb! Nu wordt er weer gedreigd met een incassobureau. Dat moet toch niet kunnen als ik vanaf februari al van jullie af probeer te komen! Graag zie ik dit snel opgelost. Ik ben er klaar mee!

De oplossing

€25.99 op mijn rekening erbij.
Geen mails/facturen meer van ben!
Ik wil er nu graag voorgoed vanaf zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Joni,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen