Opgelost door BEN: geen internet 3G, ik betaal hier wél voor
Details
Klacht
ik heb sinds 1 augustus j.l. mijn abonnement van Ben aangevuld met een internetbundel. Helaas kan ik van 3G nog steeds geen gebruik maken, ondanks allerlei pogingen van zowel mij als de mensen van de klantenservice. Ik heb al 3 verschillende medewerkers aan de telefoon gehad en iedere x weer een nieuwe oorzaak aangehoord, maar nu heb ik anderhalve week geleden vernomen dat mijn probleem naar de technische dienst zou worden gemeld en dat zij binnen 48 uur contact met mij zouden opnemen om naar het probleem te kijken om het dan vervolgens binnen 10 dagen opgelost te hebben. Ik heb alle verzoeken van de medewerkers opgevolgd, maar zonder succes en blijkbaar wordt het er met de technische dienst ook niet veel beter op. Ik zou graag optimaal van mijn internetbundel gebruik maken, want ik betaal nu wel 5,50 extra en daar heb ik dus deze maand nog niets voor gekregen. Ik hoop dat dit kan worden opgelost!!Gewenste oplossing
Ik zou graag willen dat ik via 3G kan internetten, bovendien ontvang ik graag het bedrag wat ik nu moet betalen voor de eerste maand internetbundel erbij (5,50). Als dit niet lukt, ga ik graag maar een andere provider. Daarbij wil ik wél opmerken dat ik al een aantal jaar naar volle tevredenheid gebruik heb gemaakt van Ben, maar de wijze waarop ik nu via de klantenservice (verschillende adviezen, elkaar tegensprekend, absurd lange wachttijden: 14 minuten, 11 minuten, technische dienst die niet binnen 48 uur contact opneemt) heb ik nog niet eerder meegemaakt bij Ben. Ik ben ook eerlijk gezegd wat teleurgesteld in Ben.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.