Opgelost door BEN: geen internet 3G, ik betaal hier wél voor

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 126493
Gebruiker
dikkepech
Datum
2 reacties

Details

Klacht

ik heb sinds 1 augustus j.l. mijn abonnement van Ben aangevuld met een internetbundel. Helaas kan ik van 3G nog steeds geen gebruik maken, ondanks allerlei pogingen van zowel mij als de mensen van de klantenservice. Ik heb al 3 verschillende medewerkers aan de telefoon gehad en iedere x weer een nieuwe oorzaak aangehoord, maar nu heb ik anderhalve week geleden vernomen dat mijn probleem naar de technische dienst zou worden gemeld en dat zij binnen 48 uur contact met mij zouden opnemen om naar het probleem te kijken om het dan vervolgens binnen 10 dagen opgelost te hebben. Ik heb alle verzoeken van de medewerkers opgevolgd, maar zonder succes en blijkbaar wordt het er met de technische dienst ook niet veel beter op. Ik zou graag optimaal van mijn internetbundel gebruik maken, want ik betaal nu wel 5,50 extra en daar heb ik dus deze maand nog niets voor gekregen. Ik hoop dat dit kan worden opgelost!!

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen dat ik via 3G kan internetten, bovendien ontvang ik graag het bedrag wat ik nu moet betalen voor de eerste maand internetbundel erbij (5,50). Als dit niet lukt, ga ik graag maar een andere provider. Daarbij wil ik wél opmerken dat ik al een aantal jaar naar volle tevredenheid gebruik heb gemaakt van Ben, maar de wijze waarop ik nu via de klantenservice (verschillende adviezen, elkaar tegensprekend, absurd lange wachttijden: 14 minuten, 11 minuten, technische dienst die niet binnen 48 uur contact opneemt) heb ik nog niet eerder meegemaakt bij Ben. Ik ben ook eerlijk gezegd wat teleurgesteld in Ben.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Nathanja,

    Zojuist heb ik u een e-mail bericht verstuurd naar het e-mail adres dat bij mij bekend is.


    Met vriendelijke groet,

    Ben
  2. Auteur
    dikkepech
    Datum
    Kennelijk was het heel eenvoudig om mijn 3G te activeren, want na het indienen van een klacht bij klachtenkompas had ik binnen 2 dagen 3G én een tegemoetkoming. Iets wat eerder na een maand nog niet lukte. Ik ben tevreden!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen