Klacht BEN: Geen internet

Klachtnummer
# 124994
Gebruiker
Ben
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds enkele jaren heb ik tot tevredenheid een sim only abonnement bij Ben. Dit betreft alleen bellen.

Omdat ik voor mijn werk nu ook internet nodig heb maakte ik begin juli 2015 gebruik van de mogelijkheid mijn contract te vernieuwen. Een dag later stond de postbode aan de deur met een IPhone en nieuwe simkaart. Alles werkt prima, echter internet niet.
Ik heb verschilende keren de klantenservice gebeld, de directie een brief gestuurd en wederom gebeld. Elke keer werd toegezegd dat ik snel zou beschikken over internet en dat ik tot die tijd geen internetkosten hoefde te betalen. Beide toezeggingen komen niet uit: ik heb geen internet en de factuur is incl. internetkosten.

De oplossing

Internet dient per direct te werken. Met terugwerkende kracht internetkosten retour over de maanden na juni 2015.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,

    U heeft via e-mail een reactie ontvangen .

    Met vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?