Klacht BEN: Geen klant meer, wel factuur ontvangen

Roos

Per 01.08.2015 contract bij Ben afgelopen. Per 24.06.2015 bij een andere provider aan abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Per 01.08.2015zou dit ingaan. Voor de zekerheid zelf op 31.06.2015 gebeld met Ben om bevestigd te krijgen dat alles in orde was. Die bevestiging heb ik gekregen, vanaf 01.08.2015 geen klant meer. Vanaf deze datum tot en met 04.09.2015 alleen maar ellende gehad met Ben en nieuwe provider, de een geeft de ander de schuld en ik als klant ben daar de dupe van. Het heeft 5 weken geduurd voordat mijn nieuwe abo is in gegaan. In deze 5 weken ben ik totaal onbereikbaar geweest, mijn nieuwe sim kaart paste niet in de oude gsm. Omdat ik de bevestiging had dat ik geen klant meer ben bij Ben en ik zelf alles netjes geregeld heb ben ik er vanuit gegaan dat de maand juli de laatste factuur zou zijn. Tot mijn verbazing vandaag factuur ontvangen van augustus. Meteen telefonisch contact opgenomen, ook dat is telkens weer een uitdaging. Men kon mij niet helpen.

In de 5 weken die tussen het oude en nieuwe contract in zitten, heb ik geen gebruik gemaakt van de gsm, niet bij Ben en ook niet bij nieuwe provider. Simpelweg omdat dit niet mogelijk was. Nu wel factuur ontvangen. Providers geven elkaar de schuld en ik ben de dupe. Vandaag contact gehad met Ben, ze kunnen me niet helpen, factuur moet ik betalen , ik had immers in de tussenliggende tijd gebruik kunnen maken van hun diensten. Uitgelegd dat dit onmogelijk was, maar medewerker blijft star. Graag zou ik zien dat Ben de factuur van de maand augustus intrekt. Ik heb immers nergens gebruik van gemaakt

BEN
    Geachte klant,

Ik heb u een mail gezonden.

Ben
    Hallo,
    ik heb net een mail terug gestuurd. Ik kan me hier niet in vinden. Ik als klant ben dus nu de dupe van de slechte onderlinge communicatie van de providers onderling.
    Roos
    Via FB nog over en weer berichten gestuurd maar BEN blijft star. De telefonische gesprekken worden toch opgenomen ter controle, ik zou zeggen; BEN luister deze gesprekken eens af dan horen jullie dat ik gelijk heb. En als dan blijkt dat een medewerker een fout heeft gemaakt dan moeten jullie deze ook recht zetten. In de FB chat ook al toegegeven dat medewerkster een foutief antwoord gaf, nou dan, het kan toch niet zo zijn dat ik als klant hier de dupe van ben???
    BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben
    Roos
    Ik accepteert de gedeeltelijke compensatie. Toch blijf ik erbij dat ik als klant de gedupeerde ben van de slechte communicatie bij de providers onderling. Als men mij op de hoogte had gehouden per telefoon of mail dan was dit allemaal niet nodig geweest.

Roos

Ook een klacht indienen over BEN?