Opgelost door BEN: geen mobiel internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 101384
Gebruiker
svea
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen woensdag overgestapt naar provider Ben. sinds die tijd heb ik geen mobiel internet meer. Als mail gestuurd. Geen reactie. Gisteren gebeld. Na eeuwig in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een dame aan de lijn die niet in het systeem Kon.... Ze beloofde me vanavond, uiterlijk mmorgenochtend te laten terugbellen. 3x raden.. Nog steeds niet teruggebeld... Ik ben zo'n spijt van de overstap naar Ben. Kom je afspraken na Ben!!

De oplossing

Mobiel internet op m'n telefoon!

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste mevrouw,Uw mobiele internet is geactiveerd.
    U kunt nu optimal gebruik maken van uw abonnement.
    Ons oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Ben Klachtenservice
  2. Auteur
    svea
    Datum
    Na veel boze telefoontjes heeft BEN de klacht netjes opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
svea
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen