Opgelost door BEN: Geen mobiel internet

Peter

6 wkn geleden heb ik abo aangepast van bellen+sms naar bellen+sms+data. Alles netjes bevestigd, zou per 1 juni aangepast worden. 1 juni heb ik de instellingn in mijn mobiel aangepast, maar geen internetverbinding. 2 anderen hebben de inst. gecontroleerd, zonder resultaat. Alle stappen gevolgd, zonder resultaat. 2 juni gebeld naar klantenservice en klacht voorgelegd. Gevraagd of ik niet een nieuwe simkaart moest krijgen, maar dat zou probleem niet oplossen volgens medewerkster. Probleem zou worden voorgelegd aan techn. afd. en ik zou binnen 3 tot 5 werkdagen per mail antw. krijgen. Na een week hebben we de simkaart van mijn vrouw (ook Ben abo met bellen+sms+data) in mijn mobiel gedaan. Werkte feilloos. Aan inst. van mijn mobiel ligt het dus niet, probleem ligt aan simkaart of aan diensten die Ben levert. Weer naar klantenservice gebeld, zou hoge urgentie krijgen, maar nog geen reactie en geen data. Als Ben lef heeft, reageert Ben hier op klachtenkompas ipv alleen via mail!

Ik wil gewoon graag een werkende internetverbinding! Als Ben dat niet kan leveren, wil ik mijn contract ontbinden met de mogelijkheid om mijn telefoonnummer mee te nemen naar een andere provider.

BEN
    Beste klant,

U heeft via e-mail een reactie ontvangen .

Ben Klantenservice
    Peter
    Internet werkt nu, alleen vind ik het jammer dat het op deze manier moet i.p.v. na een gewoon belletje naar de klantenservice, met een normale reactie. Toch bedankt.

Ook een klacht indienen over BEN?