Klacht BEN: Geen netwerkverbinding

Erna

Ik heb al een aantal weken geen netwerkverbinding. Ik heb er al een keer of vier over met ben gebeld. Elke keer wel een half uur wachttijd. Ook word je niet op de hoogte gehouden over de status. Mijn klacht is doorgezet naar technische afdeling,. Ik hoor niets van ben en moet elke keer weer zelf contact met ze opnemen als ik wil weten hoe het ervoor staat.

Een goedlopende netwerkverbinding.

Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet.
    Erna
    Er is nog steeds geen oplossing. Ik heb gisteren de "kruistest" uitgevoerd bij Vodafone in Winterswijk (daar komt het toestel vandaan). De simcard is geplaatst in een iphone toestel van een medewerker aldaar. Het internet op dit toestel werkt tevens niet.
    Voor de overige vragen verwijs ik u naar BEN. Het plan was om de carrier settings te installeren. Maar ook dit gaat niet lukken, weet ik nu al. Onder Mobiele data kom ik namelijk de optie mobiel data netwerk niet tegen op mijn toetstel.
    Geachte mevrouw Scholten,

Ik heb naar u een mail verzonden.

Erna
    Ik heb vanaf 8 september 2015 vanaf 16:30 uur al weer internet. Ik heb de klantenservice van Ben hiervan op de hoogte gesteld. Dus hoezo lijkt het er dan op in de mail van 17 september van Ben alsof ik nog geen internet zou hebben?
    Ik mis nog steeds de optie Mobiel datanetwerk en APN. Te vinden normaal gesproken onder Instellingen, Mobiel netwerk.
    Op de site van Ben kom ik niets tegen waarmee ik dit kan bewerkstelligen. Deze klacht blijft in stand totdat ik APN op mijn mobiel tegen kom.
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?