Opgelost door BEN: geen of weinig bereik binnen
Details
De klacht
Sinds de overgang naar het 4g netwerk, heb ik geen of weinig bereik meer binnen.Dit terwijl op de site van hun staat dat het bereik binnen goed moet zijn.
Mensen horen mij slecht of ik val steeds weg.
Gebeld met ben, moest toen enkele codes intoetsen, daar door is mijn telefoon soms van slag, hij geeft dan aan dat ik niet aangemeld ben bij een netwerk. Moet mij dan steeds weer aanmelden en dit werkt niet altijd.
Weer gebeld met ben, die zou de technische afdeling met met oplossingen mailen, nooit iets van gehoord. Overstappen kan niet, want ik zit er nog een jaartje aanvast.
Ik vind het niet kunnen, dat ik slecht bereikbaar ben, mensen in mijn omgeving zijn op leeftijd en hebben andere gezondheidsklachten, mocht er iets gebeuren, kunnen zijn mij niet eens bellen.
De oplossing
Goed bereikbaar en anders kunnen overstappen, zonder extra kosten/problemenUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.