Opgelost door BEN: geen of weinig bereik binnen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 151002
Gebruiker
arjan k
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Sinds de overgang naar het 4g netwerk, heb ik geen of weinig bereik meer binnen.
Dit terwijl op de site van hun staat dat het bereik binnen goed moet zijn.
Mensen horen mij slecht of ik val steeds weg.
Gebeld met ben, moest toen enkele codes intoetsen, daar door is mijn telefoon soms van slag, hij geeft dan aan dat ik niet aangemeld ben bij een netwerk. Moet mij dan steeds weer aanmelden en dit werkt niet altijd.
Weer gebeld met ben, die zou de technische afdeling met met oplossingen mailen, nooit iets van gehoord. Overstappen kan niet, want ik zit er nog een jaartje aanvast.
Ik vind het niet kunnen, dat ik slecht bereikbaar ben, mensen in mijn omgeving zijn op leeftijd en hebben andere gezondheidsklachten, mocht er iets gebeuren, kunnen zijn mij niet eens bellen.

De oplossing

Goed bereikbaar en anders kunnen overstappen, zonder extra kosten/problemen

5 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Arjan,
    Wat voor toestel gebruikt u?
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    arjan k
    Datum
    Hallo,

    Ik gebruik een samsung galaxy grand 2. (SM-G313HN)
    maar ook bij andere telefoons is het bereik slecht.
    de streepjes schommelen de hele tijd van 0 naar 3 dan weer naar 1 of 2. signaal is gewoon niet stabiel.
    Meestal geeft hij 0 of 1 streepje aan.

    mvg Arjan
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Arjan,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik u een bevestigende e-mail gestuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  4. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Arjan,
    Ik heb nogmaals een bevestigende e-mail gestuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  5. Auteur
    arjan k
    Datum
    Ik ben goed geholpen, maar heeft niet kunnen baten.
    Ik kan per direct weg en hoef geen jaar meer uit te zitten.
    dus een goede oplossing van Ben!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
arjan k
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen