Klacht BEN: geen ontvangst abonnement

hm

we moeten toch na melden van onze klacht hier onze niet ontvangst abonnementen via incasso betalen,te gek voor woorden zij mogen alles en de klant mag niks hebben ze hun praatje wel klaar zit erover te denken om stukje in de krant te zetten hierover ,moet toch niet kunnen,maar juridisch loket is aan het uitzoeken hiermee want omdat we wel een abonnement van t mobile hebben nu en dat ben/tmobile 1 is,vinden ze raar dat we daar wel abonnement hebben en elke maand netjes betalen omdat die het wel doen

dat we niet meer hoeven te betalen ik had 2 abonnementen die niet werkten en nu via tmobile die doen het wel dus ik moet nu 4 abonnementen betalen

hm
    zo netjes zijn ze zelfs geen reactie
    BEN
    Wij hebben vandaag wederom telefonisch contact gehad. In dit gesprek heb ik u aangegeven dat Ben bij het eerder genomen standpunt blijft naar aanleiding van uw eerdere klacht in maart op klachtenkompas.
    Mvg,
    Ben klachtenservice
    Mw. D. Groeneveld
    hm
    ik ga niet accoord en ga me ook wenden tot radar of kassa,heb inmiddels meer mensen met dezelfde klachten dus we gaan actie ondernemen
    BEN
    Goedemiddag,
    Ik heb u eerder gesproken hierover en een bevestiging gestuurd. U heeft eerder geen contact gezocht met Ben en u en uw man wilde niet meewerken aan een onderzoek om dit op de juiste manier voor u beide op te lossen. Daarom is het nu niet meer mogelijk het probleem te verhelpen.
    Mw. G. van Dijk
    Ben klachtenservice
    hm
    ik heb het diverse keren gemeld maar het ligt nu bij mijn advocaat met de mailtjes die ik naar jullie heb gestuurd,en met de gespecificeerde rekeningen dat ik echt wel contact heb gehad met ben,we zien wel wat het word

hm

Ook een klacht indienen over BEN?