Klacht BEN: Geen service Ben

EmmaHancock

Sinds 27 februari heb ik een telefoon en abonnement via Ben. Ik heb een telefoon geleverd gekregen die niet naar behoren werkt. Hier heb ik al 12 keer voor gebeld, iedere keer meer dan 20 minuten in de wacht gestaan voordat ik iemand aan de lijn kreeg en ook is er iedere keer werd ik afgewimpeld met de belofte dat er een case aangemaakt zou worden, maar nooit een mail gekregen dat ik mijn mobiel ter reparatie op kan sturen.

Geen abonnementskosten betalen gedurende de tijd dat mijn telefoon niet werkt. En zo spoedig mogelijk een nieuwe goedwerkende mobiel opgestuurd krijgen.

BEN
    Beste Emma,Er is een reactie per e-mail verstuurd.Met vriendelijke groet,Ben
    EmmaHancock
    Hallo Ben,
    Maandag 13 april heb ik telefonisch mijn imei-nummer aan jullie gegeven. Mijn imei-nummer is: 355609067847128Met vriendelijke groet
    BEN
    Beste Emma,Jouw telefoon is op 20 april aangemeld ter reparatie. Er is een email met de instructies naar jou toe verzonden. Indien je deze niet hebt ontvangen, zou je dan jouw spambox /ongewenste post kunnen nakijken?Met vriendleijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?