Klacht BEN: Geen service GSM

Klachtnummer
# 100359
Gebruiker
Lectorius
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanaf zondag 1 maart heeft onze mobiel geen mogelijkheid om te bellen aangezien we geen verbinding kunnen maken met het GSM netwerk van BEN. Het is inmiddels donderdag 5 maart en nog steeds 'Geen service' melding van BEN. Ook kunnen we niet inloggen op onze Mijn BEN pagina om onze gegevens te checken of facturen in te zien. Het blijkt dat we ook bericht nog moeten ontvangen voor nieuwe inloggegevens voor deze persoonlijke pagina.

De oplossing

Graag compensatie voor het niet kunnen bellen;
Compensatie voor het niet kunnen controleren van onze belgegevens;

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste meneer Olde,Naar aanleiding van je klacht op deze site heb ik een aantal controles uitgevoerd in mijn systemen.
    Het klopt inderdaad dat er problemen waren met je simkaart, deze zijn op 10 maart voor je opgelost. Tevens heb ik gezien dat er inmiddels gebruik is gemaakt van mobiel internet.
    Ter compensatie zal ik 5 euro aan kosten vergoeden. Deze vind je terug op je factuur welke eind april verschijnt over het verbruik van maart.Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mijn excuses voor het ongemak.
  2. Auteur
    Lectorius
    Datum
    We praten over 10 dagen niet gebruik kunnen maken van de GSM waarbij het ook niet mogelijk was om een persoonlijke inlog te krijgen voor de website van Ben. Wij vinden € 5 compensatie in geen verhouding staan voor deze lange tijd offline en geen service van Ben.

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen