Klacht BEN: Geen service GSM

Lectorius

Vanaf zondag 1 maart heeft onze mobiel geen mogelijkheid om te bellen aangezien we geen verbinding kunnen maken met het GSM netwerk van BEN. Het is inmiddels donderdag 5 maart en nog steeds 'Geen service' melding van BEN. Ook kunnen we niet inloggen op onze Mijn BEN pagina om onze gegevens te checken of facturen in te zien. Het blijkt dat we ook bericht nog moeten ontvangen voor nieuwe inloggegevens voor deze persoonlijke pagina.

Graag compensatie voor het niet kunnen bellen;
Compensatie voor het niet kunnen controleren van onze belgegevens;

BEN
    Beste meneer Olde,Naar aanleiding van je klacht op deze site heb ik een aantal controles uitgevoerd in mijn systemen.
    Het klopt inderdaad dat er problemen waren met je simkaart, deze zijn op 10 maart voor je opgelost. Tevens heb ik gezien dat er inmiddels gebruik is gemaakt van mobiel internet.
    Ter compensatie zal ik 5 euro aan kosten vergoeden. Deze vind je terug op je factuur welke eind april verschijnt over het verbruik van maart.Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mijn excuses voor het ongemak.
    Lectorius
    We praten over 10 dagen niet gebruik kunnen maken van de GSM waarbij het ook niet mogelijk was om een persoonlijke inlog te krijgen voor de website van Ben. Wij vinden € 5 compensatie in geen verhouding staan voor deze lange tijd offline en geen service van Ben.

Ook een klacht indienen over BEN?