Klacht BEN: Geen service sinds 1-3-2015

Klachtnummer
# 100758
Gebruiker
MHA
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben een ben abonnement voor de telefoon van onze zoon. Sinds 1-3 heeft hij geen service. Gebeld met de klantenservice, echter ' ze zijn er mee bezig ' en het kan nog wel 5 dagen duren was het antwoord 5 dagen geleden....
Op advies zetten we de telefoon een paar keer per dag aan en uit...zonder succes.

Wij willen graag weer service!

De oplossing

Wij willen graag service en een vergoeding voor de dagen dat we geen service hebben genoten!

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte mevrouw,
    U heeft via e-mail een reactie ontvangen van Ben.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen