Klacht BEN: Geen service

Klachtnummer
# 115498
Gebruiker
Deveney
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op het kaartje staat dat ik mijn simkaart in de telefoon moet doen pincode invullen en dat ik dan kan bellen. Maar mijn iPhone geeft aan geen service kan niet bellen en ook noet gebeld worden.

De oplossing

Ik hoop dat ik straks gewoon gebruik kan maken van mijn nieuwe abonnement

4 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  3. Auteur
    Deveney
    Datum
    Ik heb onlangs met de klantenservice contact opgenomen en heb het besluit genomen mijn abonnement op te zeggen. Heb hier ook een formulier aangetekend van verstuurd en zou binnen 7 dagen een email krijgen deze kwam niet. Hebben toen weer contact opgemomen en ik zou een mail ontvangen met betrekking tot het ophalen van mijn producten.
    Bij deze wil ik mijn contract bij jullie beeindigen en hoor ik graag wanneer mijn spullen opgehaald worden.
  4. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen