Klacht BEN: geen sim vervolgens afgesloten

Piet

Bijna drie weken geleden na drie jaarlijks only besloten abonnement te nemen.
Twee en een halve week gelden telefoon arriveert echter oude sim te dik en breed.
Ben klantenservice geeft aan dat omdat ik al langer klant ben kosteloos een passende sim te verzenden binnen3 tot5 werkdagen.
Week geleden geen sim dus weer bellen en kosten maken, de reactie van ben zal wel een foutje zijn we gaan de sim alsnog verzenden,3 tot 5 werkdagen. 4 keer gevraagd of de zeer jonge knul het zeker wist ik.
Gisteren nog geen sim, reactie ben zal wel een foutje zijn wederom zeer jonge knul.
De manager had het te druk om aan de telefoon te komen en de knul kon mij niet uitleggen hoe dit kan en of het nu wel goed zal gaan, ook is mijn verzoek om teruggebeld te worden door een leidinggevend die wel verstand van zaken heeft afgewezen.
De knul belooft dat het goed komt en mij gelijk een mail ter bevestiging te sturen.
Vandaag geen mail ontvangen en is mijn huidige sim kaart niet meer te gebruiken.

???een sim kaart die past met hoge spoed verzonden
Restitutie voor elke dag dat ik het nieuwe abonnement niet heb kunnen gebruiken
Restitutie voor de gemaakte belkosten 4 keer klantenservice

BEN
    Vanmiddag kort telefonisch contact gehad. Helaas kwam dit niet gelegen. Ik heb u per e-mail geïnformeerd.Mvg,
    Ben klachtenservice
    Mevr. D. Groeneveld

Ook een klacht indienen over BEN?