Klacht BEN: Geen sms van vodafoneabonnees

Elianne11

Sinds het begin van mijn abonnement, september 2012, kan ik geen sms ontvangen van vodafoneabonnees. In februari 2013 heb ik hier meerdere malen melding van gemaakt. In de afgelopen 6 maanden heb ik via de BEN-website een aantal keer gereageerd en inmiddels 9 keer gebeld met de klantenservice van BEN. Ik heb alles gedaan wat van mij werd gevraagd om het probleem op te lossen. Telkens krijg ik dezelfde reactie via mail, waarin staat dat het niet het probleem van BEN is en dat ze er verder niks aan gaan doen. Ook werd mijn klacht een keer niet eens in behandeling genomen, en een aantal keer wordt mijn klacht niet goed doorgegeven. Na een half jaar klagen en kosten maken voor de klantenservice heeft dit mij niets opgeleverd. Nog altijd kan ik niet volledig gebruik maken van mijn abonnement. BEN heeft een zeer slechte klantenservice en hoewel ze altijd melden dat ze het vervelend vinden, komen ze niet met een oplossing. Ze schuiven het probleem af.

Dat ik volledig gebruik kan maken van mijn abonnement, dus ook sms kan ontvangen van vodafoneabonnees. Komt er binnen 2 weken geen oplossing voor dit probleem, dan wil ik mijn abonnement na deze 2 weken per direct opzeggen.

BEN
    Ik heb geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helas is dit niet gelukt. Ik probeer het op een later tijdstip nogmaals of aanstaande maandag.
    Elianne11
    Helaas heb ik uw oproep net gemist. De rest van de dag ben ik bereikbaar en maandag ook. Ik wacht op uw oproep.
    BEN
    Er is contact geweest met de klant. Mocht het probleem aanhouden neemt mevrouw telefonisch contact op met BEN. Mevrouw zal dan enkele voorbeelden moeten aanleveren zodat het probleem op het netwerk onderzocht kan worden.
    Elianne11
    Klacht is in behandeling genomen door BEN, ik heb goede hoop dat ik en BEN tot een compromis komen.
    BEN
    Inmiddels hebben wij deze week contact gehad. Mevrouw ontvangt nog steeds geen sms berichten van vodafone abonnees. Mevrouw mag met 5 werkdagen overstappen naar een andere provider.

Ook een klacht indienen over BEN?