Klacht BEN: Geen waarschuwing,meer dan 100 euro over bel/sms bundel heen

cr

Ik heb een sim only abonnement bij Ben van ongeveer 15 euro per maand. Voor internet gebruik heb ik Mb Pauze aan staan, hierdoor kan ik nooit over de kosten heen gaan. Echter krijg ik wel een sms als ik hier overheen kom, bijv 10 euro eroverheen. Hier geven zij dus een waarschuwing voor. Ik zit er vaak overheen maar dit word altijd netjes gecorrigeerd aangezien ik die mb pauze aan heb staan kan ik niet meer betalen. Echter krijg ik nu een factuur van de maand Augustus van 146,28 euro. Ik ben ontzettend geschrokken. Ik zat over mijn bel/sms bundel heen. Ik het niet vind kunnen dat ik hier totaal geen waarschuwing van krijg. Ik begrijp heel goed dat het in de gaten houden van mijn belminuten mijn eigen verantwoordelijkheid is. Echter heeft ben de afgelopen tijd zo vaak een storing gehad in de app en op de website betreffende de belstatus dat de gegevens vaak niet kloppen, hieraan kan ik dus niet controleren of ik over mijn bundel heen ben gegaan.

Niet alleen voor mij maar voor meer mensen pleit ik ten eerste voor een waarschuwing voor je bel bundel. Dit is eenvoudig op te lossen en voorkomt dat mensen torenhoge rekeningen krijgen waarvan ze niet op de hoogte zijn en niet in een keer kunnen betalen (aangezien jullie geen betalingsregelingen hebben) Mensen gaan niet elke dag op een niet werkende pagina/app kijken of ze nog kunnen bellen. Daarnaast verzoek ik vriendelijk om mijn factuur te verlagen naar een normaal bedrag. Ik heb extra gebeld, ik zat midden in een verhuisperiode en moet je overal heen bellen. Maar omdat ik nergens een waarschuwing krijg en jullie informatie op de pagina en de app niet up to date is vind ik het niet kloppen dat jullie mij zo de kosten in jagen. Erbij niet te vergeten dat er ook nog een storing was in het factuur overzicht waarin doodleuk stond dat de factuur betaald was. [leuke grap] Ik heb inmiddels mijn bundel verhoogd naar onbeperkt bellen/sms'en. Daarin laat ik zien dat ik dit wil voorkomen.

BEN
    Hallo Channe,
    Ik heb je een e-mail gestuurd.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?