Klacht BEN: Grote schuld door fouten BEN

Klachtnummer
# 112411
Gebruiker
Miek412
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Dochter Susan Springer is al vanaf december bezig een Ben abonnement op haar naam te krijgen. Toestel ontvangen. Door storingen ging haar abonnement maar niet in. Uit eindelijk eind maart bereik. Nu krijgt ze facturen van 200 t/m 600 euro. alles altijd buiten haar bundel. We zijn al vanaf december met Ben aan het bellen, en via facebook. Er worden steeds dingen beloofd maar nooit nagekomen. We zijn het nu zat. Schulden kunnen we ook niet betalen, die zijn ook echt door fouten van Ben.
Wees eens zo dat jullie je afspraken nakomen ons terug bellen . Het probleem naar het hoofdkantoor sturen en dan wil ik ook graag antwoord. We wilde onze klacht ook naar ons gemaild krijgen , dat kon niet volgens Ben. Ik geloof niet dat er ook maar iets is op gestuurd.
U kunt mij donderdag 4 juni in de middag bereiken op nummer 0299842841.
Annemiek Mosman

Gewenste oplossing

schulden kwijt en gewoon het abonnement laten kloppen. En alle gemaakte kosten vergoeden zoals jullie al 10x beloofd hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen