Opgelost door BEN: heb een samsung galaxy ace4 via ben. nl verkregen, die deed het even totdat de stroom op was, sindsdien heeft 'iie niets meer ge

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 111395
Gebruiker
longtallpeter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb op 12 mei 2015 een probleem gemeld via de klantenservice van ben. Men zou mij via de mail het adres opsturen, zodat ik het kon opsturen naar ben.nl
Ik heb inmiddels nog 2 keer gebeld voor de mail met het adres van ben.nl, De 2de keer heb ik wel ruim 20 minuten aan de telefoon gehangen voordat ze me beantwoorden kon.
Inmiddels voor de 3de keer de belofte gehad, dat mijn oproep met verhoogde urgentie wordt behandelt.
Ik heb net de telefoon neergelegd, en hoop dat ik nu toch echt aan de beurt zal komen, voor een mailtje met het adres.

Met overigens een vriendelijke groet,

Harke Meier

De oplossing

Ik zou erg graag het adres verkrijgen van ben.nl, zodat ik het toestel eindelijk kan opsturen.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
longtallpeter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ben stuurde mij hun adres toe, zodat ik eindelijk het toestel kon opsturen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen