Klacht BEN: Herinneringskosten

Robke1971

Op mijn meest recente factuur brengt BEN herinneringskosten √° 15 euro in rekening.
Echter wordt er niet vermeld waarom er herinneringskosten in rekening worden gebracht. Ook geen factuur waarmee ik het kan uitzoeken.

Ik heb via Twitter contact gezocht en gevraagd om uitleg. Ben reageert snel, maar kan niet meer vertellen dat er een herinneringsmail is verzonden op 7 december 2015 om 17:10. Echter hebben wij geen mail of sms ontvangen.
Ik vraag opnieuw naar een bewijs (kopie van de mail) en een factuurnummer waarop de kosten betrekking hebben.
BEN laat weten dat ze mij niet meer kunnen vertellen dan dat er een mail is verzonden op 7 dec.
Bewijs hiervan en/of notanummer ontbreken.

Uit mijn eigen administratie en de facturen blijkt dat op dat moment alles gewoon voldaan was.

Ik wil een bewijs zien dat BEN mij daadwerkelijk heeft herinnert. Om te voorkomen dat ik nu een kopie van een standaard mail ontvang wil ik wel een header met verzendinfo.
Tevens zou ik een factuurnummer willen ontvangen.

Mocht BEN mij dit niet kunnen geven, dan wil ik de betaalde kosten terug.

BEN
    Beste Rob,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben
    Robke1971
    Bij een eerder contact via Twitter werd meerdere malen gesproken over een herinnering die op 7 december 2015 is verzonden. U heeft het nu over 5 januari 2016.
    U moet minimaal 1 betalingsherinnering sturen, waar de klant 14 dagen de tijd krijgt om de rekening alsnog te betalen. Daarna mag u herinneringskosten in rekening brengen. Nog e-mail, nog sms zijn zeker niet ontvangen. U kunt dit dus ook niet aantonen. Als de mail wel verzonden is dan kan een IT-er deze mail ook terug vinden.
    BEN
    Beste Rob,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben
    Robke1971
    Ben houdt vast aan een "herinnering"vermelding in hun systeem, maar kunnen enkel een datum noemen. Kunnen geen bewijs leveren dat de mail cq. sms ook echt verzonden zijn.
    Ik geloof er helemaal niets van.
    Geen enkele mail en/of sms ontvangen, maar hun woord is sterker, dan het woord van hun klant. Bedrijf zou zijn klanten ook als klanten moeten behandelen. Hier hebben ze weinig behoefte aan.

Robke1971

Ook een klacht indienen over BEN?