Klacht BEN: Hoe activeer ik mij simkaart

Klachtnummer
# 257093
Gebruiker
Hoi
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Ik kan officeel mijn sim kaart vanaf vrijdag al gebruiken maar hoe moet je hem activeren?

Gewenste oplossing

Dat ik mijn simkaart vqndaag nog kan gebruiken

5 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo,

    Dankjewel voor je bericht. Wat vervelend dat je simkaart niet werkt. Uit mijn gegevens blijkt dat er twee aansluitingen zijn op de opgegeven postcode. Van één aansluiting maak je al gebruik. Bij de andere is nummerbehoud aangevraagd, maar dit is afgewezen door je huidige provider omdat het opgegeven simkaartnummer niet overeen komt met het opgegeven mobiele telefoonnummer.

    Je kan de gegevens van je nummerbehoud verzoek heel simpel wijzigen via www.ben.nl/simkaartnummer. Je kunt het juiste simkaartnummer terugvinden op je simkaart of door even te bellen met je huidige provider. Ik zal er dan alles aan doen om je nummer zo snel mogelijk over te zetten naar je nieuwe Ben simkaart.

    Mocht je er alsnog niet uitkomen, dan hoor ik dat natuurlijk graag.

    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Hoi
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Hoi
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Hoi
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo,
    Dankjewel voor je reactie. Ik heb het nummerbehoud verzoek geannuleerd en je nieuwe telefoonnummer geactiveerd. Je kunt vanaf nu gebruik gaan maken van je Ben simkaart. Ik zal je hier ook nog een aparte e-mail ter bevestiging van sturen.

    Houdt er rekening mee dat je bundel voor deze maand naar verhouding wordt berekend. Aangezien het vandaag de laatste dag van de maand is, kun je 9 minuten bellen of 9 sms'jes versturen en 48 MB gebruiken. Vanaf morgen kun je gebruik maken van je volledige bundels.

    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen