Opgelost door BEN: hoge internetkosten geblokkeerde simkaart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 25931
Gebruiker
anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had een ben sim only abonnement en ik was daar zeer tevreden mee. Ongeveer een maand terug zag ik op de site van Ben dat een contract voor 2 jaar goedkoper uitkwam. Dus ik had mijn contract gewijzigd in een 2 jarig contract, want voorheen kon ik elke maand mijn contract opzeggen en aangezien ik toch tevreden was over mijn abonnement dacht ik waarom niet? Ik hoefde niks verder aan te vinken en ongeveer 16 april kreeg ik een sms van ben dat ik te hoge intrnetkosten heb meer dan 1500 euro. Mevrouw bij de klantenservice zei dat ik het hokje over internet niet had aangeklikt en dat ik dus al die tijd zonder bundel internet heb verbruikt. Nu is mijn telefoon nog steeds geblokkeerd al bijna meer dan twee weken. Heb vorige week ook gebeld en ze zeiden dst ik moest wachten, nu bel ik vandaag om de half uur maar er word steeds gezegd dat ik later moet terugbellen omdat het te druk is. Ik ben ten einde raad. Ik kan al twee weken lang niet bellen niet smsen en ook geen intrnet gebruiken.

De oplossing

Blokkade zo snel mogelijk opheffen en een vergoeding voor de twee weken blokkade op mijn telefoon

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Vanochten geprobeerd telefonisch contact op te nemen. Echter geen gehoor. Ik probeer het later nogmaals.
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Vanochtend gesproken met mevrouw Arikboga. Ik zal met terugwerkende kracht de internetbundel toevoegen. Hierdoor zal een bedrag van 1507,15 euro afgeboekt worden voordat de incasso plaatsvindt. De blokkade is inmiddels opgeheven. Dit zal per e-mail bevestigd worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?