Klacht BEN: Hoge kosten buiten bundel

Klachtnummer
# 173888
Gebruiker
klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte BEN,

Vanmiddag werd ik onaangenaam verrast met een mailtje dat ik ruim 170,- euro over mijn bundel heen was gegaan. Toen ik dit nader onderzocht bleek dat ik afgelopen nacht 2 gb had verbruikt. Dit is echter onverklaarbaar omdat ik afgelopen nacht de gehele nacht thuis was en mijn telefoon de hele nacht wifi-verbinding heeft gehad.

Bij de klantenservice werd mij verteld dat ik een overzicht van de kosten zou krijgen als ik de rekening heb betaald. Verder kon er voor mij helaas niets worden gedaan.

Mijn klacht is dus dat ik ongewoon hoge kosten buiten mijn bundel om moet betalen terwijl ik niet weet waar deze kosten op gebaseerd zijn.

De oplossing

Ik zou het zeer op prijs stellen als deze onverklaarde kosten niet in rekening worden gebracht.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Peter,
    Wat voor toestel gebruik je?
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen