Opgelost door BEN: Hoge kosten door datagebruik zonder dat ik gevraagd heb om een bundel met internet .

Jacspa

Ik heb 5 jaar het abonnenment: Ben regelmatig ( alleen bellen sms) Dat voldoet prima.In juli kocht ik een smartphone en behield mijn abonnement. Enige tijd geleden kreeg ik een e-mail van Ben dat ik ook een abonnement met internet kon aanschaffen.Die behoefte had ik niet en ik ben er niet op in gegaan. Korte tijd daarna krijg ik een sms van Ben dat ze mijn sim kaart wilden blokkeren vanwege hoge kosten.In een e-mail thuis werd duidelijk dat ik meer dan 150 euro buiten de bundel in augustus moest betalen. Ik begreep er niets van ! Twee keer gebeld met de klantenservice, die mij vertelde dat de kosten gemaakt waren door datagebruik internet. Maar ik heb nooit gevraagd om een abonnement met internet! Ben blijkt de functie datagegevens gewoon aan te hebben staan (i.t.t. bijv. Simpel). Klanten krijgen zo torenhoge rekeningen zonder zich ooit voor internet aangemeld te hebben .Thuis gekomen krijg ik een rekening van juli met 105 euro boven de bundel. Daardoor.
Dit kan niet !!

Ik wil graag dat BEN de kosten van dataverbruik internet( over juli en augustus) terug betaald.

BEN
    Mevrouw Spanjer niet kunnen bereiken daarom duidelijke e-mail gestuurd dat de kosten worden vergoed.
    Ben klachtenservice
    Mw. G. van Dijk
    Jacspa
    Ik ben blij met de reactie van BEN en dat ze de kosten terug betalen.

Jacspa

Ook een klacht indienen over BEN?