Opgelost door BEN: Hoge kosten door datagebruik zonder dat ik gevraagd heb om een bundel met internet .
Details
De klacht
Ik heb 5 jaar het abonnenment: Ben regelmatig ( alleen bellen sms) Dat voldoet prima.In juli kocht ik een smartphone en behield mijn abonnement. Enige tijd geleden kreeg ik een e-mail van Ben dat ik ook een abonnement met internet kon aanschaffen.Die behoefte had ik niet en ik ben er niet op in gegaan. Korte tijd daarna krijg ik een sms van Ben dat ze mijn sim kaart wilden blokkeren vanwege hoge kosten.In een e-mail thuis werd duidelijk dat ik meer dan 150 euro buiten de bundel in augustus moest betalen. Ik begreep er niets van ! Twee keer gebeld met de klantenservice, die mij vertelde dat de kosten gemaakt waren door datagebruik internet. Maar ik heb nooit gevraagd om een abonnement met internet! Ben blijkt de functie datagegevens gewoon aan te hebben staan (i.t.t. bijv. Simpel). Klanten krijgen zo torenhoge rekeningen zonder zich ooit voor internet aangemeld te hebben .Thuis gekomen krijg ik een rekening van juli met 105 euro boven de bundel. Daardoor.Dit kan niet !!
De oplossing
Ik wil graag dat BEN de kosten van dataverbruik internet( over juli en augustus) terug betaald.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.