Opgelost door BEN: Hoge kosten door datagebruik zonder dat ik gevraagd heb om een bundel met internet .

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 33536
Gebruiker
Jacspa
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 5 jaar het abonnenment: Ben regelmatig ( alleen bellen sms) Dat voldoet prima.In juli kocht ik een smartphone en behield mijn abonnement. Enige tijd geleden kreeg ik een e-mail van Ben dat ik ook een abonnement met internet kon aanschaffen.Die behoefte had ik niet en ik ben er niet op in gegaan. Korte tijd daarna krijg ik een sms van Ben dat ze mijn sim kaart wilden blokkeren vanwege hoge kosten.In een e-mail thuis werd duidelijk dat ik meer dan 150 euro buiten de bundel in augustus moest betalen. Ik begreep er niets van ! Twee keer gebeld met de klantenservice, die mij vertelde dat de kosten gemaakt waren door datagebruik internet. Maar ik heb nooit gevraagd om een abonnement met internet! Ben blijkt de functie datagegevens gewoon aan te hebben staan (i.t.t. bijv. Simpel). Klanten krijgen zo torenhoge rekeningen zonder zich ooit voor internet aangemeld te hebben .Thuis gekomen krijg ik een rekening van juli met 105 euro boven de bundel. Daardoor.
Dit kan niet !!

De oplossing

Ik wil graag dat BEN de kosten van dataverbruik internet( over juli en augustus) terug betaald.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Mevrouw Spanjer niet kunnen bereiken daarom duidelijke e-mail gestuurd dat de kosten worden vergoed.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
    Mw. G. van Dijk
  2. Auteur
    Jacspa
    Datum
    Ik ben blij met de reactie van BEN en dat ze de kosten terug betalen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jacspa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen