Klacht BEN: Hoge telefoonrekening

Klachtnummer
# 147175
Gebruiker
Saron
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gisteren, 18.22 krijg ik een bericht dat ik 80% van mijn bundel heb verbruikt. Ik heb een abbonoment van €25.- in de maand voor 1000MB. Ik heb geen Facebook, YouTube, snapchatt etc. Op mijn telefoon staan en gebruik mijn data enkel alleen voor whatsapp. Om 19.00 zat ik in de bioscoop, telefoon niet aangeraakt. Om 21.37 krijg ik een bericht dat ik 100% verbruikt heb en dat ik ook nog is €98 over mijn bundel heen zit. Vanochtend gebeld en ik moet maar afwachten tot het eind van de maand om te kijken hoe dat komt. Kan dus 25 dagen niet van mijn internet gebruik maken. Wat een heerlijk klantvriendelijke oplossing! Waar is mijn geld naar toe gegaan en waarom word ik er niet goed voor beschermd door mijn provider met wie ik een contract heb ?!!?

De oplossing

Ik wens dat Ben nu gaat uitzoeken hoe het komt. En dat mijn hoge kosten worden kwijtgescholden. Als er telefonisch contact opgenomen moet worden wil ik dit met iemand die wel verstand van zaken heeft en mij klantvriendelijk kan benaderen.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Saron,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?