Klacht BEN: Ik heb genoeg van dat ik bewijs moet sturen

Hindertje

Ik heb alles betaald van ben mobiel en keer op bewijs gestuurd naar ben . En gebeld naar hun dat heb me zo al 2 Euro gekost .die wil ik zo terug hebben van hun

Dat nu op gelost word en goed naar me bewijs kijken ...en de onkosten vergoeding geven en brief net hun excuses er in als ik morgen niet in me gelijk wordt gesteld doet ik aangifte tegen hun

Hallo Hindertje,

Dankjewel voor je bericht. Ik heb je gegevens even nagekeken en zie dat je twee telefoonnummers hebt.

Bij het telefoonnummer wat eindigt op 734 heb je een tegoed staan van €9,59. Dit heb je voor dit telefoonnummer namelijk te veel betaald. Het tegoed zal worden verrekend met je volgende factuur.

Bij het telefoonnummer wat eindigt op 562 staat er €19,00 open. Dit wil ik je vragen om nog even over te maken naar NL 61 COBA 0733 9747 75 ten name van Ben, onder vermelding van het bijbehorende telefoonnummer.

Ik kan de kosten voor het bellen naar de klantenservice helaas niet vergoeden. Uit mijn gegevens blijkt namelijk dat mijn klantenservice ook heeft uitgelegd welke kosten er nog betaald moeten worden.

Hindertje
    Gaat het bedrag verwerken net de 0642884562 die 9.59. Zo niet dan terug betalen op bankrekening
    Hallo Hindertje,
    Je tegoed van het telefoonnummer wat eindigt op 734 wordt binnen vijf werkdagen naar je andere telefoonnummer overgezet. Hou er rekening mee dat je dan zelf nog €9.41 moet overmaken.
    Hallo Hindertje,
    Wat wil je precies dat ik je uitleg?
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?